Bedriftsnyheter

Produksjonen og installasjonen av ringen er nært knyttet til kvalitets- og sikkerhetseskorte -- Qingyuan Seed Industry Headquarters-prosjektet (fase I) åpner høyhastighetsmodusen11 2024-04

Hvordan fullføre konstruksjon, installasjon og levering av et stålverk på 29 dager? Hvordan sikre kvalitet, sikkerhet og fremdrift? Hvordan overvinne vanskelighetene i knoppen slik at det ikke er vanskeligheter på anleggsveien? Qingdao Yihe Steel Structure Group Co., Ltd. har inngått kontrakt om å bygge Qingyuan frøindustriens hovedkontorprosjekt (fase I) prosjekt for å fortelle deg svaret.
Varme gratulasjoner til Weichai Rewo high-end landbruksutstyr intelligent produksjonsprosjekt vellykket11 2024-04

Om morgenen den 18. november, med den vellykkede løftingen av den første kolonnen, ble stålkonstruksjonskonstruksjonskoblingen til Weichai Rewo avansert landbruksutstyr intelligent Manufacturing-prosjektet offisielt åpnet. Qingdao Yihe Steel Structure Group Co., Ltd. gir sterk konstruksjonsstøtte til Weichai high-end landbruksutstyrsproduksjon.
X
Reject Accept